onsdag 23. juni 2010

Gamle skriblerier

Holdt på å lete etter treningsmatten her om dagen ( ja du så riktig, treningsmatte ja ), da jeg snublet over en pose full av gammel moro. Det var en tid da denne slitne husmoren ikke var fullt så sliten og faktisk var en smule kreativ. Nettene ble ofte tilbragt på gulvet med tegneblokken foran nesen. Her er noen av de foreviget, sånn i tilfelle jeg skulle rote bort blokkene eller Brage skulle finne på å tegne over de.

En litt makaber smak jeg hadde der ja.....

Og her snudde bildet seg igjen....

Tegnet etter en statue jeg knipset et bilde av da jeg var på "kjærlighetstur" med en eks for mange hundre år siden. Djevelen og jomfruen tror jeg den het. ( Stemte jo bra! )


Dette bildet føler jeg egentlig ikke er helt ferdig, vet bare ikke helt hvordan jeg skal fortsette på det. Det henger foreløpig på kjøkkendelen i huset, uten ramme. Vi får vel se om det i det hele tatt blir noen fortsettelse eller om det bare blir hengende der.

Nakne kropper er noe jeg likte å tegne ser jeg:D

Mormor sitt favorittbilde!





En naken mann der snoppen så merkelig fremhevet ut..... hmmmmmm

Et forsøk, om enn dårlig, på å tegne min fine nevø Stian.

Føtter og hender er alltid en utfordring

Og voila, her er eksen fra "kjærlighetsturen" :-D



Og så klarte jeg å rote det til igjen, så resten kommer i et annet innlegg. Makan!










































































































































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar