onsdag 4. august 2010

Sommerferie 2010


To herlige små barn. Mine barn, heldige meg:) Brage er den flinkeste storebroren i historien tror jeg. Så omtenksom og god.




Og så skjedde det igjen..... denne merkelige snuinga av allerede redigerte bilder!
Her er en liten krokodill, han løper rundt og skremmer alle og truer med å spise oss opp.


Lånte hørselvernet til bestefar




Brage var så heldig å få seg Panatinaikos drakt av "tante" Ida og "onkel" Yiannis, den vil han såvidt ta av seg, det har hendt seg han må sove i den:D




Jeep-kjøring i Charlottenberg. Vi tok med oss Brage og dro i dyreparken og lekebutikken. Stor stas å få litt alenetid med mamma og pappa.












Vernebriller mot lillesøsters sikkel:D







Vår lille badenymfe













Himmelen var så sinnsykt vakker en kveld etter vi kom tilbake fra østlandet. Nydelige Foldsjøen:D






Om det var faren eller sønnen som syns det var mest stas med "fulingen" er ikke godt å si.







Mormor og bestefar har kule kanoner på hytta








"fishing" i sverige med bestefar











Peik ser en smule skeptisk ut til den lille terroristen ved siden av





Trøtt







og trøttere







Faren håper på å få en "trollunge" på sikt


























Pappa bygde en liten dam til Brage



















Fetter Julian var grei og laget gevær!
















Pappa og Brage laget fotballmål:D






































Dinnertime


Ferien vår i år ble tilbragt på hytta til mine foreldre i Sverige. Tre uker med mye pendling til Lillestrøm for å møte folk og fe. Koselig var det da begge søstrene mine, hver sine uker, kom med alle sine små for å hilse på. Det aller morsomste var nok da Brage en morgen kom tuslende inn til oss, ser på meg vill i blikket og sier: "mamma, sjå, pappa har tatt plassen min!" En liten pause og så: " Ska æ skyt`n?" Ha ha ha, ustyrtelig morsomt! Vi koste oss, men det blir neppe tre uker på samme sted neste år.......... Sabeltann here we come:-D










1 kommentar:

  1. Så mange flotte bilder! Skal dere på Sabeltann neste år? Så gøy! Vi skal også ta det etterhvert, men neste år blir det Danmark på oss, Sabeltann kommer vi sikkert til sommeren etter. Har en ihuga fan vi også...Han er pirat hele dagen. Litt slitsomt til tider....:-)

    SvarSlett